Kompleksowe usługi księgowe dla początkujących oraz doświadczonych przedsiębiorców w języku polskim i niemieckim

Witam Państwa  na stronie mojego biura rachunkowego. Nazywam się Grzegorz Gałuszka.

Swoja przygodę z księgowością oraz szeroko pojętymi finansami rozpocząłem w 2006 roku podejmując pracę w dziale księgowości  jeleniogórskiej samorządowej instytucji

kultury o międzynarodowym charakterze – Muzeum Miejskim „Dom Gerharta Hauptmanna”, w której nadal pracuję. Zajmuje się  wszelkimi sprawami typowymi dla księgowości, kadr oraz rozliczeń z ZUS. Ponadto przygotowuję i rozliczam wnioski dotacyjne do różnych instytucji krajowych i zagranicznych w języku polskim i niemieckim, odpowiadam za kontakty z partnerami niemieckimi, zajmuje się również kompleksowo realizacją projektów inwestycyjnych.

W 2009 roku ukończyłem studia na Wydziale Ekonomii, Zarządzania i Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku kontrola finansów i rachunkowość, a w kwietniu 2010 roku uzyskałem uprawnienia na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych – Certyfikat Księgowy nr 40679/2010 wydany przez Ministra Finansów.

Bogate doświadczenie oraz niezbędną praktykę w księgowości zdobyłem także podczas 5 letniej współpracy z jeleniogórskim biurem rachunkowym (od 2009 roku), w którym kompleksowo i samodzielnie obsługiwałem podmioty gospodarcze działające w różnych branżach.

Od 2014 roku prowadzę własne biuro rachunkowe, w którym skupiam się przede wszystkim na obsłudze księgowej mikro i małych przedsiębiorstw.

W pracy zawodowej jestem perfekcjonistą. Zależy mi na tym, aby mój klient czuł, że jest faktycznie obsługiwany przez księgowego o szerokich horyzontach, dlatego też stały kontakt z klientem jest dla mnie bardzo istotny. Nie prowadzę obsługi księgowej polegającej jedynie na biernym księgowaniu dokumentów bez fachowego wsparcia. Mój klient powinien zawsze zdawać sobie sprawę z kondycji finansowej swojej działalności, gdyż taka wiedza pozwala podejmować właściwe decyzje prowadzące do rozwoju swojego biznesu. Z przyjemnością aktywnie włączam się również w proces rozwoju działalności moich klientów, służąc swoimi radami  i doświadczeniem, ponieważ mam świadomość,  że rozwój moich klientów oznacza także mój własny rozwój. Takie podejście do wykonywania mojej pracy, pozwala mi dać Państwu gwarancję rzetelności i wysokiej jakości świadczonych przeze mnie usług, a przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa, które pozwoli Państwu całkowicie skupić się tylko na realizacji własnych zamierzeń i pomysłów biznesowych.

W swojej działalności wykorzystuje nowoczesne oprogramowanie komputerowe, z pomocą którego prowadzę sprawy księgowe oraz kadrowo-płacowe. Do rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych stosuję program Płatnik. Posiadam również podpis elektroniczny, za pomocą którego przekazuję wszelkie dokumenty rozliczeniowe do urzędu skarbowego czy ZUS drogą elektroniczną.

Z tytułu prowadzonej działalności w zakresie usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych posiadam ubezpieczenie OC zawarte z PZU S.A. (polisa 1002901661).

Obsługę prowadzę w języku polskim oraz niemieckim.

Serdecznie zapraszam do kontaktu i współpracy!